Mijozning xohish-istaklari o‘rganib chiqilib, yuqori qatlamga mos keluvchi minimal va zamonaviy logo ishlab chiqildi.
Bunda brend xarakterlariga mos keluvchi va briefga muvofiq, sohani to‘g‘ridan to‘g‘ri bildirmaydigan, lekin boshqa tomondan eslatib ham turuvchi abstract shakllardan tashkil topgan mavhum logo ishlab chiqildi.
Belgida pat, barg, umumiy ko‘rinishda esa dala, quyosh, osmon va boshqa tomondan (qush) tovuq bosh qismi tasviri ko‘rinadi.
Brendning sohasi asosan tovuqlarga veterinariya mahsulotlari bilan shug‘ullangani uchun ushbu belgi ko‘rinishi mos keladi.
Umumiy belgida sohani cheklab qo‘yadigan aniq bir detal ishlatilmagan va bu, keyingi bosqichlarda brend ko‘lamining kengayishini ham to‘liq qo‘llab-quvvatlaydi.