
Brend missiyasi, qadriyatlari va xarakterini ifodalab turadi. Kompaniya va mahsulot haqida boshlang‘ich tushuncha beradi.
Mijozlarni ifodalaydi va ularga osonlikcha tushunarli bo‘ladi.
O‘qishga, eslab qolishga va talaffuz qilishga oson bo‘ladi. Quloqqa yoqimli va sodda tovushlar birikmasidan iborat bo‘ladi.
Raqobatchilardan ajralib turishiga yordam beradi. Brendning tanilishiga sezilarli ta’sir ko‘rsatadi.
Brend beradigan hissiyotlarni yetkaza oladi.
Bunday nomni patentlab, huquqiy himoya qilish imkoniyati bo‘ladi va bu eng muhimi
*bularning barchasi bitta nomda to‘plangan bo’lishi shart emas. Bir nechtasi jamlanishi ham yetarli bo‘ladi
01
Brief
Mijoz bilan uning xohishlari va kutuvlari haqida suhbatlashamiz. Kompaniya, mahsulot, brend pozitsiyasi, ustunliklari va kompaniyaning uzoq muddatli maqsadlarini o‘rganamiz.
02
Analiz
Har bir kuchli nom kuchli g‘oyadan boshlanadi. Kuchli g‘oyalar esa maqsadli auditoriya, soha va raqobatchilarni o'rganib, tahlil qilganimizdan so‘ng yaratiladi.
03
Generatsiya
Nom topish jarayoni. Kompaniya segmentiga mos nomlar ro‘yxati shakllantiriladi.
04
Sifat nazorati
Topilgan nomlarni patentlasa bo‘ladimi, yo‘qmi sinchiklab tekshiriladi. Bu bosqichda ko‘plab nomlar elakdan o‘tmay qolib ketadi.
05
Taqdimot
Sifat nazoratidan o‘tgan eng yaxshi nomlarni mijozga taqdim etamiz. Shunchaki nomlar ro‘yxatini emas, nomni ma’nolari va boshqa muhim mezonlarni ko’rsatib o’tamiz.
06
Audit
Mijoz tanlagan nom rasmiy patent vakili tekshiruviga beriladi. Biz taqdim qilgan barcha nomlarni patent bazalardan sifat nazoratida chuqur tekshiramiz. Shunday bo’lsada ko’ngil hotirjam bo’lishi va nomni patentdan o’tishi muhim bo’lgani uchun rasmiy patent vakiliga ham tekshirtiramiz.
07
Loyiha hisoboti
Patentlash masalasi puxta ko‘rib chiqilgach, nomni patentga topshiramiz va mijozga loyiha hisobotini taqdim qilamiz.
*bularning barchasi bitta nomda to‘plangan bo’lishi shart emas. Bir nechtasi jamlanishi ham yetarli bo‘ladi
Kompleks yechim
Biz bizneslarga nafaqat nom topish bo’yicha, balki brend strategiya qurish, aydentikani to’liq ishlab chiqishda va patentlashda yordam beramiz
Sifat nazorati
Har bir loyiha art direktor, loyiha menedjeri va rasmiy patent vakili tomonidan tekshiriladi.
Shartnoma
Mijozlarimiz bilan Assoodiq Consult tasdiqlagan shartnoma asosida ishlaymiz.
Tajriba
Nom topishda va uni himolashda uzoq yillik tajribaga egamiz. Patentlash jarayonlarini nozik joylarini ham tushunamiz.
Kafolat
Agar biz taklif etgan nom patentdan o‘tmasa, pulni qaytarib beramiz!*
* Agar patentlash xizmatini bizni agentligimiz orqali 15 ish kunida amalga oshirgan bo’lsangiz
Muammo
Bizga qurilish materiallari ishlab chiqarish sohasida ishlab kelayotgan “Post Modern” kompaniyasi murojaat qildi.
Biznes egasi bilan suhbatda brend nomi patentdan o'tmasligi va brend dizaynidagi kamchiliklar aniqlandi.
Rebrending qilish eng maqbul yechim deb topildi.
Yechim
Rebrending jarayonini brendingning asosi bo‘lgan nom ishlab chiqishdan boshladik.
Nom ishlab chiqish jarayonining analiz bosqichida mijozning bozorda boshqalar uddalay olmayotgan vazifalarni uddalayotganini aniqladik va mijozga aynan shu g'oyani bildiruvchi qisqa va jarangli — UDDA nomini taqdim qildik. Nom patentlandi. Nom asosida logotip va qadoq dizaynlari ham yangilandi.
Natija
Mijoz biznesi rebrendingdan so’ng 10 barobarga o‘sganini xabar qildi.