Neyming

Neyming

Neyming

kompaniya yoki mahsulot va xizmatlar uchun nom ishlab chiqish jarayoni.

kompaniya yoki mahsulot va xizmatlar uchun nom ishlab chiqish jarayoni.

Brend uchun sohaga mos, jarangli, esda qolarli va o‘ziga xos nom ishlab chiqish hamda uni patentlash — bu kuchli brend qurish yo‘lidagi birinchi qadam.

Title

Yaxshi nom topish tasodif emas, balki yuridik ekspertiza, strategik va ijodiy yondashuv talab qiladigan murakkab jarayon

Title

Behzod Esonov

Title

Brending bo’yicha mutaxasis

Title

Brend nomi nega muhim?

Title

Potensial mijozlar aynan nomingiz orqali brendingiz haqida birinchi taassurotni oladi va unga qiziqish bildiradi.

To‘g‘ri ishlab chiqilgan nom brend falsafasi va xarakterini aks ettiradi, kerakli assotsiatsiyalarni yaratadi, xaridorlarni jalb qiladi va ular bilan hissiy aloqa o‘rnatadi.

Brendning reputatsiyasi ham nom ustida qurib boriladi. Kompaniya yoki mahsulot nomiga arzimas narsadek qarash brend qurish yo‘lidagi katta xatolardan biri. 

Title

77%

77%

Title

Iste’molchilarlar mahsulotni aynan brend nomi tufayli xarid qilishadi

Title

Mutaxassislar ishtirokisiz samarali nom yaratish qiyin ish. Shu sababli, agar brendingiz rivojiga xizmat qiladigan nom istasangiz, mutaxassislarga, ya’ni brending agentliklarga murojaat qilishingiz tavsiya etiladi.

Mountain jamoasi 2020-yildan buyon mahalliy bizneslar uchun samarali nomlar taqdim qilib kelmoqda. Jamoamiz bilan birgalikda 180 dan ortiq bizneslar uchun unikal nomlar ishlab chiqdik va ulkan tajriba to’pladik

Title

Brend nomining 6 asosiy mezoni*

Title

Title

01 Biznesga mos

01 Biznesga mos

Brend missiyasi, qadriyatlari va xarakterini ifodalab turadi. Kompaniya va mahsulot haqida boshlang‘ich tushuncha beradi.

02 Analiz

02 Analiz

Mijozlarni ifodalaydi va ularga osonlikcha tushunarli bo‘ladi.

03 Qisqa va jarangli

03 Qisqa va jarangli

O‘qishga, eslab qolishga va talaffuz qilishga oson bo‘ladi. Quloqqa yoqimli va sodda tovushlar birikmasidan iborat bo‘ladi.

04 Unikal

04 Unikal

Raqobatchilardan ajralib turishiga yordam beradi. Brendning tanilishiga sezilarli ta’sir ko‘rsatadi.

05 Hissiy

05 Hissiy

Brend beradigan hissiyotlarni yetkaza oladi.

06 Yuridik himoya

06 Yuridik himoya

Bunday nomni patentlab, huquqiy himoya qilish imkoniyati bo‘ladi va bu eng muhimi

*bularning barchasi bitta nomda to‘plangan bo’lishi shart emas. Bir nechtasi jamlanishi ham yetarli bo‘ladi

Kuchli nom ishlab chiqishning 7 bosqichi:

Kuchli nom ishlab chiqishning 7 bosqichi:

01

Brief

Mijoz bilan uning xohishlari va kutuvlari haqida suhbatlashamiz. Kompaniya, mahsulot, brend pozitsiyasi, ustunliklari va kompaniyaning uzoq muddatli maqsadlarini o‘rganamiz.

02

Analiz

Har bir kuchli nom kuchli g‘oyadan boshlanadi. Kuchli g‘oyalar esa maqsadli auditoriya, soha va raqobatchilarni o'rganib, tahlil qilganimizdan so‘ng yaratiladi.

03

Generatsiya

Nom topish jarayoni. Kompaniya segmentiga mos nomlar ro‘yxati shakllantiriladi.

04

Sifat nazorati

Topilgan nomlarni patentlasa bo‘ladimi, yo‘qmi sinchiklab tekshiriladi. Bu bosqichda ko‘plab nomlar elakdan o‘tmay qolib ketadi.

05

Taqdimot

Sifat nazoratidan o‘tgan eng yaxshi nomlarni mijozga taqdim etamiz. Shunchaki nomlar ro‘yxatini emas, nomni ma’nolari va boshqa muhim mezonlarni ko’rsatib o’tamiz.

06

Audit

Mijoz tanlagan nom rasmiy patent vakili tekshiruviga beriladi. Biz taqdim qilgan barcha nomlarni patent bazalardan sifat nazoratida chuqur tekshiramiz. Shunday bo’lsada ko’ngil hotirjam bo’lishi va nomni patentdan o’tishi muhim bo’lgani uchun rasmiy patent vakiliga ham tekshirtiramiz. 

07

Loyiha hisoboti

Patentlash masalasi puxta ko‘rib chiqilgach, nomni patentga topshiramiz va mijozga loyiha hisobotini taqdim qilamiz.

*bularning barchasi bitta nomda to‘plangan bo’lishi shart emas. Bir nechtasi jamlanishi ham yetarli bo‘ladi

Neyming kimga kerak?

01

Rebrendingga muhtoj korxonalarga

Rebrending — yangilanish, o‘sish va keyingi bosqichga chiqish demakdir. Rebrending, ayniqsa, quyidagi hollarda muhim:

  • Brend nomi patentdan o’tmadi

  • Sotuv, bozor ulushi yoki mijozlar qoniqishi pasaymoqda.

  • Hozirgi brend nomi korxonani missiyasi yoki maqsadli auditoriyasini samarali ifodalay olmaydi.

  • Xalqaro bozorlarga chiqish rejalashtirilmoqda.

  • Kompaniyalar birlashdi yoki biznes yo‘nalishi o‘zgarmoqda.

02

Yangi boshlanyatgan bizneslarga

Yangi loyiha boshlayotganingizda, mijozlarda ijobiy taassurot qoldirish va ko‘plab boshqa kompaniyalar orasida ajralib turishingiz muhim. Yaxshi nom brend haqida kerakli assotsiatsiyalarni yaratishga, xaridorlarni jalb qilishga va ular bilan hissiy aloqa o‘rnatishga yordam beradi.

03

Mahsulotlarga

Yangi mahsulotni bozorga chiqarish murakkab jarayon. Yaxshi ishlab chiqilgan nom samarali reklamaning poydevori bo‘lib xizmat qilishi, reklama xarajatlarini qisqartirishi va mahsulotingizni o‘z toifasida liderga aylantirishi mumkin.

Neyming kimga kerak?

01

Rebrendingga muhtoj korxonalarga

Rebrending — yangilanish, o‘sish va keyingi bosqichga chiqish demakdir. Rebrending, ayniqsa, quyidagi hollarda muhim:

  • Brend nomi patentdan o’tmadi

  • Sotuv, bozor ulushi yoki mijozlar qoniqishi pasaymoqda.

  • Hozirgi brend nomi korxonani missiyasi yoki maqsadli auditoriyasini samarali ifodalay olmaydi.

  • Xalqaro bozorlarga chiqish rejalashtirilmoqda.

  • Kompaniyalar birlashdi yoki biznes yo‘nalishi o‘zgarmoqda.

02

Yangi boshlanyatgan bizneslarga

Yangi loyiha boshlayotganingizda, mijozlarda ijobiy taassurot qoldirish va ko‘plab boshqa kompaniyalar orasida ajralib turishingiz muhim. Yaxshi nom brend haqida kerakli assotsiatsiyalarni yaratishga, xaridorlarni jalb qilishga va ular bilan hissiy aloqa o‘rnatishga yordam beradi.

03

Mahsulotlarga

Yangi mahsulotni bozorga chiqarish murakkab jarayon. Yaxshi ishlab chiqilgan nom samarali reklamaning poydevori bo‘lib xizmat qilishi, reklama xarajatlarini qisqartirishi va mahsulotingizni o‘z toifasida liderga aylantirishi mumkin.

Neymingni aynan bizga ishonib topshirishingiz uchun 5 sabab

Title

Title

Kompleks yechim

Biz bizneslarga nafaqat nom topish bo’yicha, balki brend strategiya qurish, aydentikani to’liq ishlab chiqishda va patentlashda yordam beramiz

Sifat nazorati

Har bir loyiha art direktor, loyiha menedjeri va rasmiy patent vakili tomonidan tekshiriladi.

Shartnoma

Mijozlarimiz bilan Assoodiq Consult tasdiqlagan shartnoma asosida ishlaymiz.

Tajriba

Nom topishda va uni himolashda uzoq yillik tajribaga egamiz. Patentlash jarayonlarini nozik joylarini ham tushunamiz.

Kafolat

Agar biz taklif etgan nom patentdan o‘tmasa, pulni qaytarib beramiz!*

* Agar patentlash xizmatini bizni agentligimiz orqali 15 ish kunida amalga oshirgan bo’lsangiz

Mijozlarimiz fikrlari:

Mijozlarimiz fikrlari:

Mijozlarimiz fikrlari:

Hasan Mamasaidov

Mfaktor, Dekos

Hasan Mamasaidov

Mfaktor, Dekos

Hasan Mamasaidov

Mfaktor, Dekos

Hasan Mamasaidov

Mfaktor, Dekos

Alisher Isaev

Sales Doctor, Milliard

Alisher Isaev

Sales Doctor, Milliard

Alisher Isaev

Sales Doctor, Milliard

Alisher Isaev

Sales Doctor, Milliard

Husan Mamasaidov

Mfaktor, Deli

Husan Mamasaidov

Mfaktor, Deli

Husan Mamasaidov

Mfaktor, Deli

Husan Mamasaidov

Mfaktor, Deli

Ibrohim Gulyamov

PCG

Ibrohim Gulyamov

PCG

Ibrohim Gulyamov

PCG

Ibrohim Gulyamov

PCG

Bobur Musaboyev

Insan, Kengash

Bobur Musaboyev

Insan, Kengash

Bobur Musaboyev

Insan, Kengash

Bobur Musaboyev

Insan, Kengash

Abdulaziz Muhammad

Abdulaziz Muhammad

Abdulaziz Muhammad

Abdulaziz Muhammad

Muhammadsodiq Muhammadiyev

Neos

Muhammadsodiq Muhammadiyev

Neos

Muhammadsodiq Muhammadiyev

Neos

Muhammadsodiq Muhammadiyev

Neos

Baxtiyor Axmedov

Deracos

Baxtiyor Axmedov

Deracos

Baxtiyor Axmedov

Deracos

Baxtiyor Axmedov

Deracos

Muvaffaqiyatli loyihalar

Title

Title

Muammo

Bizga qurilish materiallari ishlab chiqarish sohasida ishlab kelayotgan “Post Modern” kompaniyasi murojaat qildi.

Biznes egasi bilan suhbatda brend nomi patentdan o'tmasligi va brend dizaynidagi kamchiliklar aniqlandi.

Rebrending qilish eng maqbul yechim deb topildi.

Yechim

Rebrending jarayonini brendingning asosi bo‘lgan nom ishlab chiqishdan boshladik.

Nom ishlab chiqish jarayonining analiz bosqichida mijozning bozorda boshqalar uddalay olmayotgan vazifalarni uddalayotganini aniqladik va mijozga aynan shu g'oyani bildiruvchi qisqa va jarangli — UDDA nomini taqdim qildik. Nom patentlandi. Nom asosida logotip va qadoq dizaynlari ham yangilandi.

Natija

Mijoz biznesi rebrendingdan so’ng  10 barobarga o‘sganini xabar qildi.

Ko'p so'raladigan savollar

Title

Nomni patentlash shartmi?
Nomni patentlash sizga qanday vakolatlarni beradi?
Nom topish narxi nimaga qarab belgilanadi?
Nom topish qancha vaqt oladi?
Nom maqul bo’lmasa nima bo’ladi?
Butun dunyoda yo’q nom topib beriladimi?
Nomni patentlash shartmi?
Nomni patentlash sizga qanday vakolatlarni beradi?
Nom topish narxi nimaga qarab belgilanadi?
Nom topish qancha vaqt oladi?
Nom maqul bo’lmasa nima bo’ladi?
Butun dunyoda yo’q nom topib beriladimi?
Nomni patentlash shartmi?
Nomni patentlash sizga qanday vakolatlarni beradi?
Nom topish narxi nimaga qarab belgilanadi?
Nom topish qancha vaqt oladi?
Nom maqul bo’lmasa nima bo’ladi?
Butun dunyoda yo’q nom topib beriladimi?

Bepul konsultatsiya istaysizmi?

Quyidagilarni to'ldiring — o'zimiz sizga aloqaga chiqamiz

Manzilimiz

Shota Rustaveli ko'chasi 150 uy. Vega Center, 3-qavat, 24-xona.

Ijtimoiy tarmoqlar

Ushbu sayt Timurid IT agentligi tomonidan yasaldi

Bepul konsultatsiya istaysizmi?

Quyidagilarni to'ldiring — o'zimiz sizga aloqaga chiqamiz

Manzilimiz

Shota Rustaveli ko'chasi 150 uy. Vega Center, 3-qavat, 24-xona.

Ijtimoiy tarmoqlar

Ushbu sayt Timurid IT agentligi tomonidan yasaldi

Bepul konsultatsiya istaysizmi?

Quyidagilarni to'ldiring — o'zimiz sizga aloqaga chiqamiz

Manzilimiz

Shota Rustaveli ko'chasi 150 uy. Vega Center, 3-qavat, 24-xona.

Ijtimoiy tarmoqlar

Ushbu sayt Timurid IT agentligi tomonidan yasaldi