Nega logotiplar soddalashib ketyapdi?
Oxirgi yillarda yirik brendlar logolarini minimalistik uslubga o‘zgartirdi. BMW, KIA, Master card, Microsoft, Burger king hatto O‘zbekistondagi ko’zga ko’ringan brendlar ham. Masalan, Burger king 2021-yilda logotipini yangilaydi. O’sha vaqtda tahminan 18.000 filiali bor bo’lsa, har bir filialidagi logotiplarini yangilashga $5000 dan sarflagan taqdirda ham jami hisobda $90 mln xarajat bo’lar ekan.

Nega logotiplar soddalashib ketyapdi?
Muallif:
05.08.2025
Bu kompaniyalarga millionlab xarajat qilish nimaga kerak?
Ushbu maqolada nega logotiplar sodda bo’lgani afzal, sodda logotiplar sizni reklama xarajatlarizni optimizatsiya qilishi va boshqa ustunliklarini ko’rib chiqamiz
Logotip — bu brendizni yuzi. Bugungi kunda logotiplar nafaqat ijtimoiy tarmoq yoki qadoqlarda, balki hajmli harflar, vizitka, suvenir mahsulotlarda va hatto narx qog’ozlarida ham ishlatiladi.
Bularning barchasida qulay moslashishi va sizni poligrafiya xarajatlarini orttirib yubormasligi uchun kichik o‘lchamda ham aniq ko‘rinadigan logotiplar zarur.
Murakkab detallar, gradientlar yoki 3D effektlar logotipni ishlatishizda turli muammolarga olib keladi. Logotipingiz qanchalik sodda bo‘lsa — mijozingiz shuncha oson eslab qoladi.
Leonardo Davinchi aydganidek Soddalik oliy darajadagi murakkablikdir.
Yirik brendlardan Mercedes Benz ham yillar davomida logotipini soddalashtirib kelyapdi, lekin o’zining asl g’oyasini yoqotmadi.

Mercedes benz logotipdagi 3 ta chiziq havo, dengiz, quriqlikda transport vostilarini bilan ta’minlash ma’nosini bildiradi. Doira esa global qamrab olish maqsadini anglatadi.
Faoliyatimiz davomida ko’plab brendlarni logotiplarini soddalashtirib berdik. Ulardan biri islomiy buyumlar savdosi bilan shug’ullanuvchi Naqshi brendi.
Eski logotipda detallar juda ko’p bo’lganligi sababli, logotip hamma joyda ham qulay moslashmaydi, kattaroq qilib qo’yilsa qo’pol bo’ladi va reklama xarajati oshadi.
Keling hajmli xarflar misolida ko’rib chiqamiz. Eski logotipni do’konni tashqi fasadiga joylashtirsak, tabiiyki logotip aniq ko’rinishi uchun katta qilib qo’yish kerak, bu esa xarajatni oshiradi. Tasavvur qiling sizda 20 ta do’kongiz bor va har birida hajmli harf uchun ortiqcha $1500 to’layapsiz, jami hisobda $30.000.
Bu birgina tashqi fasaddagi hajmli harflar uchun qilingani ortiqcha xarajat edi. Mijozni jalb qilish uchun juda ko’plab joylarda logotipizni ishlatasizku, shunday emasmi?
Biz tayyorlab bergan yangi logotipda esa bunday muammolar bo’lmaydi. Hattoki ruchkada ham juda go’zal ko’rinadi. Eski logotipni esa ruchkada umuman joylashtirib bo’lmaydi

Xulosa qiladigan bo’lsak, Jiyan chizgan logo ish bermaydi
Kuchli ishlab chiqilgan logotip:
1. Oddiy
2. Esda qolarli
3. Har xil reklama materiallarida moslashuvchan
4. Brend strategiyasiga mos
5. Va asosiysi unikal bo’lishi kerak
Siz ham brendizni logotipida yuqoridagi muammolarni ko’rgan bo’lsangiz, bizga bemalol murojaat qilsangiz bo’ladi. Biz sizga yordam berishdan mamnun bo’lamiz va unikal logotip tayyorlab beramiz.
Nega logotiplar soddalashib ketyapdi?
Oxirgi yillarda yirik brendlar logolarini minimalistik uslubga o‘zgartirdi. BMW, KIA, Master card, Microsoft, Burger king hatto O‘zbekistondagi ko’zga ko’ringan brendlar ham. Masalan, Burger king 2021-yilda logotipini yangilaydi. O’sha vaqtda tahminan 18.000 filiali bor bo’lsa, har bir filialidagi logotiplarini yangilashga $5000 dan sarflagan taqdirda ham jami hisobda $90 mln xarajat bo’lar ekan.

Nega logotiplar soddalashib ketyapdi?
Muallif:
05.08.2025
Bu kompaniyalarga millionlab xarajat qilish nimaga kerak?
Ushbu maqolada nega logotiplar sodda bo’lgani afzal, sodda logotiplar sizni reklama xarajatlarizni optimizatsiya qilishi va boshqa ustunliklarini ko’rib chiqamiz
Logotip — bu brendizni yuzi. Bugungi kunda logotiplar nafaqat ijtimoiy tarmoq yoki qadoqlarda, balki hajmli harflar, vizitka, suvenir mahsulotlarda va hatto narx qog’ozlarida ham ishlatiladi.
Bularning barchasida qulay moslashishi va sizni poligrafiya xarajatlarini orttirib yubormasligi uchun kichik o‘lchamda ham aniq ko‘rinadigan logotiplar zarur.
Murakkab detallar, gradientlar yoki 3D effektlar logotipni ishlatishizda turli muammolarga olib keladi. Logotipingiz qanchalik sodda bo‘lsa — mijozingiz shuncha oson eslab qoladi.
Leonardo Davinchi aydganidek Soddalik oliy darajadagi murakkablikdir.
Yirik brendlardan Mercedes Benz ham yillar davomida logotipini soddalashtirib kelyapdi, lekin o’zining asl g’oyasini yoqotmadi.

Mercedes benz logotipdagi 3 ta chiziq havo, dengiz, quriqlikda transport vostilarini bilan ta’minlash ma’nosini bildiradi. Doira esa global qamrab olish maqsadini anglatadi.
Faoliyatimiz davomida ko’plab brendlarni logotiplarini soddalashtirib berdik. Ulardan biri islomiy buyumlar savdosi bilan shug’ullanuvchi Naqshi brendi.
Eski logotipda detallar juda ko’p bo’lganligi sababli, logotip hamma joyda ham qulay moslashmaydi, kattaroq qilib qo’yilsa qo’pol bo’ladi va reklama xarajati oshadi.
Keling hajmli xarflar misolida ko’rib chiqamiz. Eski logotipni do’konni tashqi fasadiga joylashtirsak, tabiiyki logotip aniq ko’rinishi uchun katta qilib qo’yish kerak, bu esa xarajatni oshiradi. Tasavvur qiling sizda 20 ta do’kongiz bor va har birida hajmli harf uchun ortiqcha $1500 to’layapsiz, jami hisobda $30.000.
Bu birgina tashqi fasaddagi hajmli harflar uchun qilingani ortiqcha xarajat edi. Mijozni jalb qilish uchun juda ko’plab joylarda logotipizni ishlatasizku, shunday emasmi?
Biz tayyorlab bergan yangi logotipda esa bunday muammolar bo’lmaydi. Hattoki ruchkada ham juda go’zal ko’rinadi. Eski logotipni esa ruchkada umuman joylashtirib bo’lmaydi

Xulosa qiladigan bo’lsak, Jiyan chizgan logo ish bermaydi
Kuchli ishlab chiqilgan logotip:
1. Oddiy
2. Esda qolarli
3. Har xil reklama materiallarida moslashuvchan
4. Brend strategiyasiga mos
5. Va asosiysi unikal bo’lishi kerak
Siz ham brendizni logotipida yuqoridagi muammolarni ko’rgan bo’lsangiz, bizga bemalol murojaat qilsangiz bo’ladi. Biz sizga yordam berishdan mamnun bo’lamiz va unikal logotip tayyorlab beramiz.
Nega logotiplar soddalashib ketyapdi?
Oxirgi yillarda yirik brendlar logolarini minimalistik uslubga o‘zgartirdi. BMW, KIA, Master card, Microsoft, Burger king hatto O‘zbekistondagi ko’zga ko’ringan brendlar ham. Masalan, Burger king 2021-yilda logotipini yangilaydi. O’sha vaqtda tahminan 18.000 filiali bor bo’lsa, har bir filialidagi logotiplarini yangilashga $5000 dan sarflagan taqdirda ham jami hisobda $90 mln xarajat bo’lar ekan.

Nega logotiplar soddalashib ketyapdi?
Muallif:
05.08.2025
Bu kompaniyalarga millionlab xarajat qilish nimaga kerak?
Ushbu maqolada nega logotiplar sodda bo’lgani afzal, sodda logotiplar sizni reklama xarajatlarizni optimizatsiya qilishi va boshqa ustunliklarini ko’rib chiqamiz
Logotip — bu brendizni yuzi. Bugungi kunda logotiplar nafaqat ijtimoiy tarmoq yoki qadoqlarda, balki hajmli harflar, vizitka, suvenir mahsulotlarda va hatto narx qog’ozlarida ham ishlatiladi.
Bularning barchasida qulay moslashishi va sizni poligrafiya xarajatlarini orttirib yubormasligi uchun kichik o‘lchamda ham aniq ko‘rinadigan logotiplar zarur.
Murakkab detallar, gradientlar yoki 3D effektlar logotipni ishlatishizda turli muammolarga olib keladi. Logotipingiz qanchalik sodda bo‘lsa — mijozingiz shuncha oson eslab qoladi.
Leonardo Davinchi aydganidek Soddalik oliy darajadagi murakkablikdir.
Yirik brendlardan Mercedes Benz ham yillar davomida logotipini soddalashtirib kelyapdi, lekin o’zining asl g’oyasini yoqotmadi.

Mercedes benz logotipdagi 3 ta chiziq havo, dengiz, quriqlikda transport vostilarini bilan ta’minlash ma’nosini bildiradi. Doira esa global qamrab olish maqsadini anglatadi.
Faoliyatimiz davomida ko’plab brendlarni logotiplarini soddalashtirib berdik. Ulardan biri islomiy buyumlar savdosi bilan shug’ullanuvchi Naqshi brendi.
Eski logotipda detallar juda ko’p bo’lganligi sababli, logotip hamma joyda ham qulay moslashmaydi, kattaroq qilib qo’yilsa qo’pol bo’ladi va reklama xarajati oshadi.
Keling hajmli xarflar misolida ko’rib chiqamiz. Eski logotipni do’konni tashqi fasadiga joylashtirsak, tabiiyki logotip aniq ko’rinishi uchun katta qilib qo’yish kerak, bu esa xarajatni oshiradi. Tasavvur qiling sizda 20 ta do’kongiz bor va har birida hajmli harf uchun ortiqcha $1500 to’layapsiz, jami hisobda $30.000.
Bu birgina tashqi fasaddagi hajmli harflar uchun qilingani ortiqcha xarajat edi. Mijozni jalb qilish uchun juda ko’plab joylarda logotipizni ishlatasizku, shunday emasmi?
Biz tayyorlab bergan yangi logotipda esa bunday muammolar bo’lmaydi. Hattoki ruchkada ham juda go’zal ko’rinadi. Eski logotipni esa ruchkada umuman joylashtirib bo’lmaydi

Xulosa qiladigan bo’lsak, Jiyan chizgan logo ish bermaydi
Kuchli ishlab chiqilgan logotip:
1. Oddiy
2. Esda qolarli
3. Har xil reklama materiallarida moslashuvchan
4. Brend strategiyasiga mos
5. Va asosiysi unikal bo’lishi kerak
Siz ham brendizni logotipida yuqoridagi muammolarni ko’rgan bo’lsangiz, bizga bemalol murojaat qilsangiz bo’ladi. Biz sizga yordam berishdan mamnun bo’lamiz va unikal logotip tayyorlab beramiz.