Rang:
Tadqiqotlarda aniq bo'ladiki biz ko'k rangdan chetlashganimiz va qizil rangdan foydalanganimiz ma'qul. Oxy med, Grandpharm raqobatchilarimiz asosan ko'k ranglardan foydalanishadi, va biz ulardan ajrab chiqishimiz uchun sohaga yaqin ammo raqobatchilardan ajralib turuvchi qizil rang tanladik.
Logotip:
Ma'lumki brend katta nuqtalar zabt etmoqchi, ko'plab dorixonalar ochmoqchi, Bu juda katta xarajat degani, keyinchalik katta xarajatlarni kamaytirish uchun minimalizm korinishida yechim berdik.
Takliflar:
Mijozlarimiz qariyalar va ollallik serfarzand ayol va erkaklar bo'lgani uchun ularga ma'qul berladigan yechamar tayyorlashimiz kerak. Bunday paytda yoshi katta, kasal insonlar uchun birinchi o'rinda yaxshi munosabat, g'amac/nik kerak va zarur bo'ladi. Raqobatchilar va oddiy dorixonalardan ham asosiy ajratib turuvchi narsa bu ESENning shinn so'zligi boladi! Bu narsani sloganamizdan ham ko'rish mumkin.