Biznesingiz uchun jarangli, qisqa, patentdan o‘tadigan nom izlayapsizmi?

Biznesingiz uchun jarangli, qisqa, patentdan o‘tadigan nom izlayapsizmi?

Biznesingiz uchun jarangli, qisqa, patentdan o‘tadigan nom izlayapsizmi?

Neyming nima?

Neyming - kompaniya yoki mahsulot va xizmatlar uchun nom ishlab chiqish jarayoni.

Brend uchun sohaga mos, jarangli va esda qolarli nom ishlab chiqish hamda uni patentlash — bu kuchli brend qurish yo‘lidagi birinchi qadam.

Kuchli nom topish tasodif emas, balki strategik va ijodiy yondashuv hamda yuridik ekspertiza talab qiladigan murakkab jarayon

Behzod Esonov

Mountain agentligi rahbari,
brending bo‘yicha ekspert.

Kuchli nom topish tasodif emas, balki strategik va ijodiy yondashuv hamda yuridik ekspertiza talab qiladigan murakkab jarayon

Behzod Esonov

Mountain agentligi rahbari,
brending bo‘yicha ekspert.

Kuchli nom topish tasodif emas, balki strategik va ijodiy yondashuv hamda yuridik ekspertiza talab qiladigan murakkab jarayon

Behzod Esonov

Mountain agentligi rahbari,
brending bo‘yicha ekspert.

Brend nomi nega muhim?

Brend nomi nega muhim?

Potensial mijozlar aynan nomingiz orqali brendingiz haqida birinchi taassurotni oladi va unga qiziqish bildiradi.

To‘g‘ri ishlab chiqilgan nom brend falsafasi va xarakterini aks ettiradi, kerakli assotsiatsiyalarni yaratadi, xaridorlarni jalb qiladi va ular bilan hissiy aloqa o‘rnatadi.

Brendning reputatsiyasi ham nom ustida qurib boriladi. Kompaniya yoki mahsulot nomiga arzimas narsadek qarash brend qurish yo‘lidagi katta xatolardan biri. 

Potensial mijozlar aynan nomingiz orqali brendingiz haqida birinchi taassurotni oladi va unga qiziqish bildiradi.

To‘g‘ri ishlab chiqilgan nom brend falsafasi va xarakterini aks ettiradi, kerakli assotsiatsiyalarni yaratadi, xaridorlarni jalb qiladi va ular bilan hissiy aloqa o‘rnatadi.

Brendning reputatsiyasi ham nom ustida qurib boriladi. Kompaniya yoki mahsulot nomiga arzimas narsadek qarash brend qurish yo‘lidagi katta xatolardan biri. 

77%

Iste’molchilar mahsulotni
aynan brend nomi tufayli
xarid qilishadi

77%

Iste’molchilar mahsulotni
aynan brend nomi tufayli
xarid qilishadi

77%

Iste’molchilar mahsulotni
aynan brend nomi tufayli
xarid qilishadi

Neyming kimga kerak?

Neyming kimga kerak?

Neyming kimga kerak?

01

Rebrendingga muhtoj korxonalarga

Rebrending — bu brend imijini yangilash, biznesni o‘stirish va keyingi bosqichga chiqish degani. Rebrending qachon kerak bo‘ladi? 

  • Brend nomi patentdan o‘tmasligi aniqlandi. 

  • Sotuv, bozor ulushi yoki mijozlar qoniqishi pasaymoqda. 

  • Hozirgi brend nomi korxona missiyasi, xarakteri va auditoriyaga mos emas. 

  • Xalqaro bozorlarga chiqish rejalashtirilmoqda. 

  • Brend qurish va marketingga katta investitsiya kiritilish arafasida.

02

Yangi boshlanayotgan bizneslarga

Yangi biznes uchun mijozlarda ijobiy taassurot qoldirish va raqobatchilar orasida ajralib turish muhim. Yaxshi nom brend haqida kerakli assotsiatsiyalarni yaratish, xaridorlarni jalb qilish va mahsulot xaridorgirligini oshirishga yordam beradi.

03

Mahsulotlarga

Yaxshi ishlab chiqilgan nom samarali reklamaning asosi bo‘lib, u reklama xarajatlarini qisqartirishi va mahsulotingiz liderga aylanishida yordam berishi mumkin.

Bizga ishonch bildirgan brendlar:

Bizga ishonch bildirgan brendlar:

Bizga ishonch bildirgan brendlar:

Mijozlarimiz fikrlari:

Mijozlarimiz fikrlari:

Hasan Mamasaidov

Mfaktor, Dekos

Hasan Mamasaidov

Mfaktor, Dekos

Hasan Mamasaidov

Mfaktor, Dekos

Hasan Mamasaidov

Mfaktor, Dekos

Alisher Isaev

Sales Doctor, Milliard

Alisher Isaev

Sales Doctor, Milliard

Alisher Isaev

Sales Doctor, Milliard

Alisher Isaev

Sales Doctor, Milliard

Husan Mamasaidov

Mfaktor, Deli

Husan Mamasaidov

Mfaktor, Deli

Husan Mamasaidov

Mfaktor, Deli

Husan Mamasaidov

Mfaktor, Deli

Ibrohim Gulyamov

PCG

Ibrohim Gulyamov

PCG

Ibrohim Gulyamov

PCG

Ibrohim Gulyamov

PCG

Bobur Musaboyev

Insan, Kengash

Bobur Musaboyev

Insan, Kengash

Bobur Musaboyev

Insan, Kengash

Bobur Musaboyev

Insan, Kengash

Abdulaziz Muhammad

Marketolog

Abdulaziz Muhammad

Marketolog

Abdulaziz Muhammad

Marketolog

Abdulaziz Muhammad

Marketolog

Muhammadsodiq Muhammadiyev

Neos

Muhammadsodiq Muhammadiyev

Neos

Muhammadsodiq Muhammadiyev

Neos

Muhammadsodiq Muhammadiyev

Neos

Baxtiyor Axmedov

Deracos

Baxtiyor Axmedov

Deracos

Baxtiyor Axmedov

Deracos

Baxtiyor Axmedov

Deracos

Neymingni aynan bizga ishonib
topshirishingiz uchun 4 sabab

Neymingni aynan bizga ishonib topshirishingiz uchun 4 sabab

Neymingni aynan bizga ishonib topshirishingiz uchun 4 sabab

To‘liq yechim

To‘liq yechim

Biz nafaqat nom topib beramiz, balki brend strategiya ishlab chiqish, aydentikani yaratish va patentlashda yordam beramiz. 

Sifat nazorati

Sifat nazorati

Har bir loyiha art direktor, loyiha menedjeri va rasmiy patent vakili tekshiruvidan o‘tadi. 

Tajriba

Tajriba

Nom yaratish va uni patentlashda uzoq yillik tajribaga egamiz. Patentlash jarayonlarini nozik jihatlarigacha tushunamiz. 

Kafolat

Kafolat

Taqdim qilingan nom patentdan o‘tmasa, pulingizni qaytarib beramiz.

*Agar patentlash xizmatini bizni agentligimiz orqali 15 ish kunida amalga oshirgan bo’lsangiz

Bepul konsultatsiya istaysizmi?

Quyidagilarni to'ldiring — o'zimiz sizga aloqaga chiqamiz

Manzilimiz

Shota Rustaveli ko'chasi 150 uy. Vega Center, 3-qavat, 24-xona.

Ijtimoiy tarmoqlar