PCG brendida yagona dizayn uslubi mavjud bo’lmaganligi sababli «restyling» qilish hamda Ibrahim Gulyamov shaxsiy brendi uchun logotip tayyorlash.
— Kompaniyaning maqsadi «Ilm bilan jamiyat hayotini yoritish» bo’lganligi uchun biz logotipda nur taralish g’oyasiga asosiy urg’uni berib, «G» harfi orqali ushbu g'oyani ifodaladik; — Nur tarqatish g'oyasi bilan birga ushbu logotipimizda: fokus, masshtab, mayoq, himmat, doimiy va cheksiz o'sish, lider va unga ergashish, baraka kabi ma'nolarni ifodaladik; — Brend rangini ochiqroq qilib, aydentikasida ham nur taralish g’oyasi ochib berdik.
Loyiha
PCG - bizneslarni rivojlantirishga keng qamrovli yechim beradigan O'zbekistondagi 1-raqamli konsalting kompaniya
PCG
PCG konsalting kompaniya
Logotip tayyorlash jarayonimiz 7 ta qadamlardan iborat:
01
07
Brifing. Bu jarayonda mijozimizning korxonasi, muammolari va xohish istaklari o’rganiladi.
Fayllarni topshirish. Loyiha mijozimizga ma’qul kelgandan so’ng logotipning fayllari mijozimizga foydalanishlari uchun topshiriladi.
02
03
Analiz Bu jarayonda mijozimizdan olingan ma’lumotlar, raqobatchilar, mijozimiz sohasi va boshqa ma’lumotlar o’rganiladi
04
Go’ya ishlab chiqish va sketching. Bu jarayonda logotipning g’oyasi ishlab chiqiladi, har xil variantlar ko’riladi va yakunida bir variantga to’xtalinadi.